דרעי עושה שרירים: "ש"ס לא תכנס לאף ממשלה ללא מע"מ 0"

    מני גירא שוורץ 4 Comment on דרעי עושה שרירים: "ש"ס לא תכנס לאף ממשלה ללא מע"מ 0"
    23:57
    14.05.24
    אבי יעקב No Comments on חיסול ממוקד: פעילי חיזבאללה חוסלו בלב העיר צור

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תנועת ש"ס ממשיכה לעשות שרירים מול ראש הממשלה בנימין נתניהו: לאחר שהבוקר (ראשון) שיגר יו"ר ש"ס אריה דרעי ב'מדברים אקטואליה' בקול-חי – מסר מאיים לנתניהו ואמר כי אם ש"ס לא תקבל הצעה רצינית לתיק מרכזי, הרי שש"ס תבדוק אופציות נוספות להרכבת הממשלה – הערב מייצר דרעי משבר נוסף במו"מ כשהוא מתעקש על הורדת המעמ למוצרי יסוד.

    בהודעת התנועה נאמר: "דרישת הבסיס של ש״ס לפני הבחירות היתה הנהגת מע״מ 0 על מוצרי יסוד. דרישתנו זו עומדת בעינה, ש״ס לא תכנס לאף ממשלה שלא תקבל דרישה זו שנועדה לשרת 2 מיליון ישראלים החיים מתחת לקו העוני".

    יצויין כי דרעי מעוניין להמשיך במשרד הפנים, ולמעשה בימים אלו מתנהל המאבק על אלו סמכויות יקוצצו מהמשרד. כפיצוי על הקיצוץ, מעדיף דרעי תפקיד נוסף בממשלה, או תיק משמעותי אחר הנחשב גדול מהפנים.

    עד כה במהלך המו"מ הוזכרו התיקים הבאים: רווחה, כלכלה, נגב וגליל. אך כאמור הפנים, על אף העברת חלק מהסמכויות לכחלון, עדיין מועדף על דרעי, והשרירים האחרונים נועדו לבצע מיקוח אחרון בדרך לסגירה.

    השר לשעבר אריאל אטיאס אמר הערב לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' ב'קול חי' כי "המו"מ יקח זמן אבל נקבל את מה שאנחנו רוצים", לדבריו, "מע"מ אפס זה דבר שש"ס לא מוכנה להתפשר והדבר הזה חייב להיות בממשלה הבאה".

    לגבי התיקים אמר אטיאס כי "זה עוד מוקדם לדעת מה כל אחד יקבל, והתיקים שאנחנו ניקח זה יהיה תיקים שנצליח לשנות דברים דרכם".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      זה תרגיל כדי שיוכל להגיד שדאג לשקופים….

    2. 3

      אין כמו רבי אריה חכם בן תורה אמיתי . עסקנים צריכים ללמוד ממנו . הייתי בכמה שיעורים שמסר ביום שכולו תורה פשוט גאון ומבריק הזכיר לי מה שאמרו עליו . אריה עולם התורה זקוק לך . תרתי משמע
      וכדאי הוא רבי אריה לסמוך עליו בשעת הדחק של הציבור בכלל והחרדי בפרט

    3. 2

      בס"ד
      דרעי תמשיך לעשות שרירים. אריה ישאג מי לא יירא.

    4. 1

      על זה נאמר כדאי הוא רבי אריה לסמוך עליו בשעת הדחק